De eerste indrukken - Reisverslag uit Krabi, Thailand van An & Kim - WaarBenJij.nu De eerste indrukken - Reisverslag uit Krabi, Thailand van An & Kim - WaarBenJij.nu

De eerste indrukken

Door: Kimmie

Blijf op de hoogte en volg An & Kim

29 Maart 2014 | Thailand, Krabi

Lieve familie en vrienden,

Na een lange reis, die voor ons gevoel goed te doen was, kwamen we gisteravond aan bij onze bungalow. Een kleine bamboo bungalow met een dik matras op de grond en een klein badkamertje. We zitten hier tussen de bossen en mangroves en hebben prachtig uitzicht op zee (waar gisteravond in het donker overigens nog niets van te zien was).

Nadat we aankwamen werd ons gevraagd om mee te zwemmen in de zee. Er zat namelijk lichtgevend plankton in de zee en dat kwam maar zelden voor volgens de medewerkster. We besloten het eerst eens te aanschouwen en misschien vanavond zelf te ervaren.. We vonden het prachtig! Je ziet in eerste instantie niets, maar op het moment dat de mensen in het water bewegen met hun armen en benen dan geeft dat lichtgevende strepen in het water. Zooo bijzonder!! Vanavond is het er zeer waarschijnlijk voor het laatst dus dan gaan we het zelf ervaren.

We hebben de nacht doorgebracht met geluiden van krekels, vogels en apen om ons heen. An kreeg vanochtend de schrik van haar leven toen ze haar ochtendplasje in onze wc wilde lozen. Er zat een dikke felrode pad in de pot! En ik werd gisteravond al onder gepoept door een gekko toen ik heerlijk van mijn eerste vakantiebiertje aan het genieten was. Inmiddels is mijn Birkie omgetoverd tot woning van een enorme kever. De dieren verwelkomen ons hier dus vriendelijk..;)

Waar, met name ik, vreselijk aan moet wennen is de hitte. Tis nu 33 graden en de luchtvochtigheid is enorm hoog. Vandaag staat in het teken van acclimatiseren en ontstressen dus blijven lekker op het resort.. Beetje luieren en tussendoor wat zwemmen. Morgen gaan we hoogstwaarschijnlijk iets ondernemen in de omgeving.

Jullie gaan later meer van ons lezen!!



  • 29 Maart 2014 - 08:39

    Jolien:

    Gaaf hoor dat lichtgevende plankton. Leuk om te lezen dat alle dieren zich prima vermaken in jullie hutje. ; ) Ik kan me voorstellen dat een broeierige 33 graden even wennen is, als je uit het koude NL komt. Geniet van al het moois en de volgende keer graag wat beeldmateriaal. :) Enjoy!
    Dikke kus voor jullie!

  • 29 Maart 2014 - 08:57

    Bonnie, Louder En De Kids:

    Wat super gaaf! Jeetje wat zijn we hier jaloers op jullie. Liever een broeierige 33 graden dan het weer hier in Nederland. Geniet ervan lieve schatten. Dat hebben jullie wel verdiend!

  • 29 Maart 2014 - 09:05

    Wietske:

    Jehhhhh, vakantie! Enjoy. Dikke kus voor jullie

  • 29 Maart 2014 - 09:06

    Herma:

    Wat geweldig gaaf dat lichtgevende plankton en al die beesten die je komen begroeten, haha. Kan me voorstellen dat je aan die hitte moet wennen, pff, 33 graden. Als ik er aan denk begin ik al te zweten. Geniet maar lekker van dit avontuur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

An & Kim

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 5365

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 23 April 2014

An & Kim in Thailand

Landen bezocht: