Koh Jum / Koh Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van An & Kim - WaarBenJij.nu Koh Jum / Koh Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van An & Kim - WaarBenJij.nu

Koh Jum / Koh Phi Phi

Door: Kim (& An)

Blijf op de hoogte en volg An & Kim

11 April 2014 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Onze dagen op Koh Jum waren geweldig! Het mooiste eiland en het mooiste en meest gastvrije resort waar we tot nu toe verbleven.. Dinsdag hebben we in een tuk tuk een eilandtour gedaan over het 14 km lange Koh Jum. Onderweg weer apen gezien en kennis mogen maken met hoe de plaatselijke bevolking hier leeft.. Prachtig eiland!!

Bij terugkomst raakten we aan de praat met Sao, de eigenaresse van het resort. Ze vertelde ons over de tsunami en liet ons foto's zien. Foto's van de muur van water die eraan kwam, maar waarvan niemand wist wat het was. En veel foto's van wat de tsunami hier aan heeft gericht. Ondanks dat het geen dodelijke slachtoffers heeft gemaakt op Ko Jum, heeft de golf wel veel schade aangericht. We vonden het beiden erg indrukwekkend!!

Woensdag is voornamelijk een relaxdag geworden. De afwisseling van zonnen, zwemmen, eten en boekje lezen was zeer aangenaam