Krabi / Koh Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van An & Kim - WaarBenJij.nu Krabi / Koh Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van An & Kim - WaarBenJij.nu

Krabi / Koh Lanta

Door: Kim (& An)

Blijf op de hoogte en volg An & Kim

31 Maart 2014 | Thailand, Ko Lanta

De Bananas Bungalows was eigenlijk te rustig voor ons. Wel goed om hier de eerste dagen te acclimatiseren en te ontstressen. In de wijde omgeving was geen restaurant of winkel te bekennen dus we zijn hier voornamelijk op het resort gebleven. De laatste dag hebben we een kayaktocht door de mangroves gedaan van 5 km. Wat was dat ontzettend gaaf zeg (op de spierpijn na dan;))!! We waren er beiden stil van op sommige momenten. Ook zijn we een apenfamilie tegengekomen. Ze hingen in de mangroves toen we langsvaarden. Twee volwassen apen en een aantal kleintjes, geweldig!! Ze kwamen zo dicht mogelijk naar de kant van het water en bleven ons maar aanstaren. Andersom gebeurde natuurlijk hetzelfde..

's Avonds het lichtgevende plankton zelf mogen ervaren. Wat bijzonder is dat zeg! Helaas was het niet op camera vast te leggen waardoor we jullie niet van dit natuurwonder mee kunnen laten genieten..

Vandaag zijn we met de boot vanaf Krabi naar Koh Lanta gevaren. Een boottocht van 2 uur. We verblijven nu bij de Fruittree Lodge, in een houten bungalow op palen. Een luxere bungalow dan in Krabi. Minder beestjes en veel ruimer, alleen de locatie is minder mooi.. De resorts zijn hier dicht naast elkaar gebouwd waardoor er meer geluid om ons heen is. Op een afstand van zo'n 200 meter is het prachtige Long Beach gelegen. Prachtig wit breed zandstrand met overal houten barretjes. We wilden hier meteen na onze aankomst afkoelen in zee, maar dat viel toch even tegen.. Het water was warm waardoor het leek alsof we een te heet bad namen. Gelukkig konden we toch nog wat te klagen vinden;))).

• 31 Maart 2014 - 18:44

Mama Heks:

Ha baby heks en An, het klinkt en het ziet uit als heel ontspannen, geniet er vooral van, het is jullie gegund. X

• 01 April 2014 - 11:55

Herma:

hoi dochters, wat geweldig om te lezen dat jullie genieten. Lekker ontspannen en vooral genieten samen. Hoe ist met Annegie, kan die zich ook een beetje ontspannen en zich overgeven aan de rust? Lieve skatties hou ons op de hoogte, knuf, ons